Δωρεάν SMS

Είμαι στο ΚΤΕΛ και ταξιδεύω προς μια κωμόπολη της Πελοποννήσου. Πίσω μου, μια κοπέλα μιλά στο κινητό της τηλέφωνο. Μου είναι αδύνατον να μην ακούσω τι λέει στη φίλη της:

Και ξέρεις ποιος μπήκε στο αεροπλάνο από Μυτιλήνη; Εκείνος που έκανε τον γιο του Μπέζου στο «Ευτυχισμένοι μαζί» κι εκείνος ο μελαχρινός που έπαιζε στη διαφήμιση της Amstel και μετά σ’ εκείνη την ταινία με τον Παπαζήση. Είχα κι εγώ το άγχος μου, απογειώσεις-προσγειώσεις, ξέρεις τώρα, και σκέφτηκα «Τουλάχιστον, έχουμε Άλλο κόσμο». Και ήθελα να το πω του Γιάννη, αλλά δεν ήθελα να με ακούσουν και του το έστειλα με SMS.

2 thoughts on “Δωρεάν SMS

  1. Εκπλήσσεσαι; Τόσο ρηχοί είναι οι περισσότεροι άνθρωποι… δυστυχώς.

    ΥΓ: Κανένα ηλιοβασίλεμα δεν φωτογράφισες αυτή τη φορά; ;))

  2. Άργησα λιγάκι ν’ απαντήσω γιατί έλειπα διακοπές. Κάτι έχουμε φωτογραφίσει και φέτος. Κάτσε να παλουκωθώ μπροστά στον υπολογιστή και κάτι θα ανεβάσω.

    Α, αντίστοιχο συμβάν στο αεροδρόμιο της Λάρνακας χθες βράδυ: νεαρό ζευγάρι καλαμαράδων κουβαλάει ένα λάπτοπ, το οποίο ανοίγει βιαστικά μόλις περνά το gate. Για να κάνουν τι; Μα για να παίξουν solitaire.

Σχολιάστε

