Υπαρξιακά προβλήματα

Γράφω σ’ αυτό το μπλογκ εδώ κι ενάμιση χρόνο περίπου, κι οι αναγνώστες μου είναι ελάχιστοι – σχεδόν μόνος μου τα λέω, μόνος μου τ’ ακούω και οπωσδήποτε σε περισσότερους ανθρώπους λέω προφορικά τις σκέψεις που καταγράφω κι εδώ. Ελάχιστα επίσης είναι και τα σχόλια αναγνωστών. Τώρα, τι έχει συμβεί τελευταία και ασχολούνται μαζί μου κάτι περίεργοι τύποι αφήνοντας σχόλια στο «about» μου, μια για τις φασιστικές συγκεντρώσεις στον Άγιο Παντελεήμονα, μια για το ξεκαθάρισμα της Αθήνας από τους βρωμομετανάστες, δεν καταλαβαίνω. Παιδιά, επειδή εγώ δεν είμαι από τους τύπους που σβήνουν σχόλια, αφήστε με στην ησυχία μου. Είμαι στην άλλη όχθη, μα το κοινό μου είναι μικρό. Δεν αξίζει ν’ ασχοληθείτε μαζί μου.

One thought on “Υπαρξιακά προβλήματα

Σχολιάστε

