Κυριακή, εκλογική Κυριακή

Αν και θα πάω να ψηφίσω, θυμήθηκα αυτό το ποίημα του Ναζίμ Χικμέτ, μεταφρασμένο από τον Γιάννη Ρίτσο:

ΚΥΡΙΑΚΗ

Σήμερα ημέρα Κυριακή.
Και σήμερα πρώτη φορά
μ’ αφήκαν νάβγω στη λιακάδα
κ’ εγώ
πρώτη φορά στη ζωή μου
κοίταξα, ασάλευτοις τον ουρανό.
Πόσο μακριά από μένανε είναι
πόσο γαλάζιος είναι
πόσο απέραντος.
Κάθουμαι καταγής
γιομάτος σεβασμό
τη ράχη μου στον άσπρο τοίχο αποκουμπώντας.
Όχι δεν είναι τούτη τη στιγμή
για να ριχτώ στα κύματα.
Όχι ο αγώνας τούτη τη στιγμή
Ούτε κ’ η λευτεριά κι ούτε η γυναίκα.
Η γης, ο ήλιος κ’ η αφεντιά μου.
Είμαι ένας άνθρωπος ευτυχισμένος.

Σχολιάστε

