Ψωμιάδης για πρόεδρος!

Ο Παναγιώτης Ψωμιάδης έθεσε πριν από λίγο επισήμως υποψηφιότητα για την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας. Προ μηνών, βεβαίως, δήλωνε: «Δεν ξαναγυρίζω στην ενεργό πολιτική, θα είμαι υποψήφιος ξανά για τη νομαρχία ή τον δήμο».

Σκεφτόμουν τότε να γράψω ένα σχόλιο σε σχέση με το πώς αντιλαμβάνεται ένας εν ενεργεία αιρετός νομάρχης το αξίωμά του, αλλά αυτή μου η σκέψη δεν έγινε πραγματικότητα. Σήμερα, ο νομάρχης Θεσσαλονίκης βάζοντας υποψηφιότητα  για την προεδρία της ΝΔ, δεν μπορεί παρά να θεωρεί ότι επανεντάσσεται στην «ενεργό πολιτική».

Εγώ, πάλι, που έχω μια τάση προς το ανεπίκαιρο, θ’ αναρωτιόμουν για το τι συνιστά «ενεργό πολιτική» στον πολύπαθο χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης. Ο εν λόγω νομάρχης δε θα μπορούσε, βέβαια, να μας εξηγήσει τι δεν είναι πολιτικό στο αξίωμά του και δεν θα ήθελε να μας εξηγήσει τι δεν είναι ενεργό.

Ή μήπως θα ήθελε;

One thought on “Ψωμιάδης για πρόεδρος!

  1. Παράθεμα: Θεσσαλονίκη μου, μεγάλη φτωχομάνα. « Η Χελώνα

Σχολιάστε

