Για τη δημόσια τηλεόραση, αυτήν που κάποτε λέγαμε κρατική

Ο Νίκος Μπακουνάκης γράφει σήμερα στο Βήμα για τις κατευθύνσεις που μπορεί να έχει η δημόσια τηλεόραση:

Είτε τηλεόραση ανταγωνιστική, δηλαδή market driven, καθοδηγούμενη από την αγορά μέσω των τηλεμετρήσεων και επομένως με συγκεκριμένο προφίλ και είδος προγράμματος και σταρ σύστεμ, είτε τηλεόραση που, χωρίς κριτήρια ακροαματικότητας (αμφίβολα και μαχητά, έτσι κι αλλιώς), ακόμη και χωρίς διαφημίσεις, θα ανταποκρίνεται στα αιτήματα της ενημέρωσης, της επιμόρφωσης, της ψυχαγωγίας, της έρευνας, της καινοτομίας και θα είναι ευαίσθητη με ό,τι συντελείται στη δημόσια σφαίρα.

Υπάρχει βέβαια και μια παράμετρος που ο Μπακουνάκης παραλείπει, αλλά ο προηγούμενος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ γνωρίζει καλά:

[…] η ΕΡΤ είναι δημόσιο κανάλι, ο λόγος της μετρά περισσόετρο από κάθε ιδιωτικού καναλιού το οποίο μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Ένα δημόσιο κανάλι αποτυπώνει και την επίσημη γραμμή της Πολιτείας ή το λόγο ή τη θέση της Πολιτείας, όταν αναφέρεται σε ιστορικά πρόσωπα, είτε σε ενεργεία Πρωθυπουργούς άλλων χωρών.

Realpolitik.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s