Δώστε και σώστε: μια καμπάνια που δε μας αφήνει ασυγκίνητους

Ένα ακόμα μικρό δείγμα αναπαραγωγής δελτίων τύπου στα γραφεία σύνταξης των εφημερίδων. Η Χελώνα το αναδημοσιεύει γιατί την συγκίνησε τόσο το ουμανιστικό μήνυμα της διαφημιστικής εταιρείας, όσο και το πρόβλημα επιβίωσης που φαίνεται να έχει το εν λόγω εμπορικό κέντρο. Πρέπει όλοι να βοηθήσουμε! Ο καταναλωτισμός πρέπει να νικήσει!

Με κεντρικό μήνυμα «Ι love Shopping» και με πρωταγωνιστή την ιδιαίτερη καρδιά του λογοτύπου του, το εμπορικό κέντρο AthensHeart, ντύνει το αθηναϊκό μετρό στα χρώματα της νέας του καμπάνιας, που επιμελήθηκε η Tribe.

Με 80 επώνυμα καταστήματα, σύγχρονες υπηρεσίες, parking με μόνο 2,5 ευρώ μέγιστη ημερήσια χρέωση, δωρεάν μεταφορά με mini bus από και προς τον ΗΣΑΠ Καλλιθέας, δωρεάν wi-fi, free internet stands και με την πιο ανεβασμένη πλατεία της πόλης που προσφέρει καφέ, φαγητό, ποτό και διασκέδαση με θέα όλη την Αθήνα, το AthensHeart είναι o λόγος για να αγαπήσουμε από την αρχή το shopping.

Μικρά ξεχωριστά «I love» μηνύματα στα βαγόνια του μετρό, με σύμβολο την ξεχωριστή καρδιά του athensheart, επικοινωνούν στο επιβατικό κοινό τις κατηγορίες shopping & dinning του εμπορικού κέντρου, τις υπηρεσίες του και τα καταστήματα που φιλοξενεί στο εντυπωσιακό κτίριο με την ανοιγόμενη οροφή του, στο 180 της Πειραιώς.

Η καμπάνια «I Love» του athensheart θα συνεχιστεί για τους επόμενους μήνες και σε moving media, έντυπα και ραδιόφωνο, καλώντας το κοινό να αγαπήσει το shopping και να συνδυάσει τις αγορές του με τις πιο πρωτότυπες προτάσεις ψυχαγωγίας.

Πέρα από την πλάκα, διαβάστε κι αυτό το ρεπορτάζ στην Ελευθεροτυπία για την επισκεψιμότητα και τα οικονομικά αποτελέσματα των εμπορικών κέντρων. Ειδικά για το Athens Heart, αναφέρεται:

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Athens Heart όπου σε κάποιες περιπτώσεις οι μειώσεις στα ενοίκια φτάνουν το 20%. «Δεν γίνεται υπό τις παρούσες συνθήκες να μην υπάρχει κατανόηση από τη μεριά μας. Γίνονται διαπραγματεύσεις με τους καταστηματάρχες και προχωρούμε σε προσωρινές μειώσεις, μέχρι να βγούμε από την κρίση», λέει ο οικονομικός διευθυντής της Pasal Development, Κωνσταντίνος Μαρκάλος. «Τα εμπορικά κέντρα θα αντέξουν περισσότερο. Δεν είναι τα μαγαζιά σε ένα δρόμο στο έλεος του Θεού. Κάνουμε συνεχώς προωθητικές ενέργειες και βοηθάμε τα μαγαζιά. Σαφώς και είχαμε λουκέτα. Ολοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε. Απλώς ήταν λιγότερα απ’ ό,τι στην ευρύτερη αγορά. Σε μας ήταν 5 σε σύνολο 80 καταστημάτων. Παρ’ όλο που η επισκεψιμότητά μας αυξήθηκε λόγω των υπηρεσιών μας αλλά και των πολλών διαδηλώσεων στην Αθήνα, ο τζίρος είναι μέχρι στιγμής στα περσινά επίπεδα».

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s